Web Analyse

De eerste stap om van uw website een groter succes te maken is het analyseren van de huidige resultaten van de website. Vragen die tijdens de web analyse naar boven kunnen komen zijn:

  • Welke bezoekers komen er nu al op de site?
  • Vallen deze bezoekers binnen uw doelgroep?
  • Wat is de gebruikerservaring van de doelgroep wanneer zij op de site komen?
  • Wordt de bezoeker voldoende aangezet om de gewenste acties uit te voeren?
  • Draagt de site voldoende bij aan op de doelstellingen van het bedrijf?
  • etc.

Na de web analyse wordt er duidelijk welke stappen er ondernomen moeten worden om meer uit uw website te halen. Vaak zien we dat er met een aantal “quick-wins” snel resultaat geboekt kan worden. Voorbeelden van aanbevelingen die uit de web analyse naar voren komen, zijn:

  • Het verbeteren van de snelheid van de website.
  • Het verwerken van de juiste zoekwoorden in de teksten op de website, zodat de site beter gevonden wordt binnen zoekmachines.
  • Het schrijven van goede meta-descriptions en meta-titles, waardoor de website beter wordt gevonden binnen zoekmachines.
  • Het plaatsen van knoppen (Call to actions) op slimme plaatsen, waar deze relevant zijn voor de bezoeker.
  • etc.

Tomarkt geeft u een rapport van de web analyse met daarin concrete adviezen. U kunt direct zelf met de adviezen aan de slag, maar u kunt er ook voor kiezen om deze door de marketing professionals van Tomarkt uit te laten voeren.

Wilt u weten wat Tomarkt voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan snel contact op voor een vrijblijvende kennismaking!

Bereik je doelstellingen online

Bel020 894 30 11 Mailinfo@tomarkt.nl

Wilt u liever een persoonlijk gesprek? Maak dan nu direct een afspraak. Wij bellen u binnen 24 uur terug ter bevestiging.

Maak een afspraak